POSTUP REKLAMÁCIE:
Pri uplatňovaní reklamácie dodržuj prosím nasledujúci postup:
- Pošli e-mail na moju adresu info@nigritella.sk., kde uvedieš Tvoje meno a telefonický kontakt, na ktorom Ťa zastihnem, názov výrobku, číslo faktúry a popis závady.
- Do 3 pracovných dní Ti budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s adresou na zaslanie reklamovaného tovaru.
- Pošli tovar na určenú adresu spolu s popisom závady, kópiou faktúry, prípadne potvrdeným záručným listom. Ak sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre je nutné uviesť aktuálnu adresu a telefonický kontakt.
- Adresa na doručenie reklamácie: Nigrittella s.r.o., Nová Rožňavská 12922/3, 831 04 Bratislava
Postupy upravené v tomto článku sa primerane vzťahujú aj na podanie sťažnosti, alebo podnetu zo strany kupujúceho.